KBK kryssning!

Det var helt kaotiskt innan när vi skulle checka in kryssningen, var hos frisör i blackeberg.. Det blev små misslyckat, då jag krävde att han skulle skjuta oss t Frihamnen. Han bugade och körde oss dit!
Vi hade tur!



Bortsett från frisör - fiasko, men det var så roligt på kryssningen! Var med två andra kryssar tidigare, men KBK kryssning slog de andra lätt! Alla folk var helt galna, helt spontant och körde som fan på 42 timmar.
Sömnbrist för mig, hahaha men det var värt! Träffade också några kändisar som var med Big brother å kungarna på tysöland.. Där rockade helt loss, helt enkelt!







Det blev två veckors vila för mig efter kryssningen, haha! Fixat håret osv, det förklarade saken ju.. Tränat igår 2 timmar också, då är man lite smidigare innan k...

Och vad?! Jag, frida o hanna blev uttagen till 100% party crewkryssning! Det innebär att dom ska testa oss om vi kan bli crewmedlem av 100 st som får jobb och kan festa runt i Sverige med dem. Hoppas vi får jobb! Det vore fantastiskt, men får se hur det blir. Återkommer! ¨

Frida kommer hit ikväll, det blir fredagsmys sen kör vi på lördag! Yeah yeah yeah, here we come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0