UPPEHÅLL

 

Tar paus nu från bloggen, har annat att göra och lever livet! Kommer tillbaka när jag har lust, men är helt nöjd med resan i London!


Helt galet.. Jag och johan var på Pettersborough, en timme utanför London i 4 dagar. Där träffade jag james och några till.. Vi festade två dagar, kollat runt i stan och planerade inför London! Sömnbrist, shoppat, träffat olika folk, festat, besökte London bigben - Picadally circus, Oxford circus, London eye och Madame Tussands (vaxmuseum) galna stunder, kaos med flyg + tåg och bytte typ 3 olika hotell! Helt sjuk resa säger jag bara.

Vi var så sliten när vi var framme! Jag såg som en luffare ut när jag var hemma, haha! Men nu är jag på fötter igen och lever sunt för engångskull ;) Ska försöka ha vit månad efter sommar också.

Har bokat resa till Miami i juli! yeaah yeaah, här kommer vi! Är så glad att du finns, min sötnos brunettie. Ses imorgon! Var ledig under hela här veckan, skönt ;)

Saknar er, hela gänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0