THE WEEKEND

 

Hello!

Comeback här igen.. Det var helt hektiskt i örebro, en massa händelser! Tillbaka i verkligheten nu hahaha men det var helt fantastiskt i örebro. Alltid roligt att få träffa bekanta och gänget igen efter ett tag.

Jag och Johan var festvärdinna på Annas 20årsfest, det var helt lyckad fest! Bra stämning och bra lekar ;) Överraskade anna också med champagne, haha! Alla delade på champagne innan krogen, KBK party på strömpis. Gratis inträde! Bra fredag. Efterfest blev det också.. haha som vanligt.

Hollywoodstema / Christina Aquilera outfit bild på mig ;)







Utgång på lördag också, gänget var helt utmattad men jag och frida var festsugen! Partypringlor, då bestämde vi i sista minuten att gå ut på Satin.. Träffade Hellas ägare och hans kompisar, blev bjuden på en massa drick och snaps! Knas lördag. Sov ju bara typ 8 timmar under hela helgen.. Sömnbrist hårt, sen stannade jag kvar i Örebro för att varva ner sen hem igår till ljuva sthlm!

Här kommer några bilder :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0