SLUTKÖRD

Från helgen!

Jag träffade gänget i fredags, vi bestämde oss för myskväll.. men nähe! Vi var helt knasiga, och var sugen på att festa. Träffade också en bekant killpolare inne på tåget, han bad oss att komma t biljardhallen men vi var sega då drog vi istället t Laroy och sen White room! Helt crazy fredag. Vi träffade Dj jayson igen, han kan lite teckenspråk men fast på ASL.. Nice guy, han fixade oss in på white room - gratis! Ännu mer bättre. ;)

Vi dansade därinne, drack lite champagne men sen plötsligt dök Hugo och hans kompisar omkring oss då började vi dansa med dem! Festade fram tills kl 6 på morgon typ.. Sov bara fan 30 minuter, sen skjutsade min mamma mig till farsta hallen. Där spelade jag fotboll för IK HEPAHATA i SM, det gick rätt ok men jag var helt slutkörd. Ingen bra ide ;) Haha! Det ska ej hända igen, fyfan säger jag bara.

Tog det lugnt i lördags, anna och matty gick ut och festade loss med andra ;)
Jag måste lyssna på min kropp någon gång, och det gjorde jag i lördags. Det visade ju resultatet.

I lördags blev det bättre för mig, kunde spela och vi kom i tredje plats. Vi var nära t andra plats, men det var bra jobbat av oss! Vi tränade ju bara i 2 månader. Så nästa år! Men stolt över IK HEPHATA herrar vann guld, finalmatchen mot LUND IKB var den mesta höjdpunkten under SM helgen.

Haft mysigt med gänget och andra iaf ;)








Kommentarer
Postat av: Robin

tack för helgen, <3

2011-03-08 @ 23:52:30
URL: http://robinofsuomi.spotlife.se
Postat av: Askungen

Coolt!

2011-03-12 @ 06:32:55
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0