Sjukling

Efter den intensiva helgen sade min kropp tydligt ifrån.. Är hemma och har kraftig förkylning, fan också! Mycket trevligt för mig. Not, missade 2 dagar i Uppsala och båtmässan idag :(
Men ska se till att bli frisk, då ska jag fan fika med askungen.. vi dröjer hela tiden med det ;)

Det blir min vit helg, skönt men blev ju sjuk för 2 dagar sedan.. Blue isbjörn halstabletter, C - vitamin och varma kläder på platsen nu! En massa filmer blir det också. 


                             Sjukling - tips att göra!



1. Läs böcker!
 
 

Ett jättebra tips för att fördriva tiden är att faktiskt ägna dig åt att äntligen läsa den där boken som du inte har haft tid att läsa förrän nu. Det är inte bara ett bra tidsfördriv, du förbättrar samtidigt din svenska, både hur du skriver och läser och samtidigt så är det riktigt mysigt att bara krypa upp med en bok, omgiven av en massa kuddar och kanske en tallrik glass?
Livet har sina goda stunder


2.
  Gör en härlig smoothie!


Ge dig själv en superkick med en riktig vitaminbomb! Hur gott är det inte att ligga i soffan framför något bra tv-program med en härlig kall smoothie som inte bara kyler ner kroppen utan som dessutom är riktigt god! Det är inte så svårt att göra heller, i värsta fall kanske du har någon hemma som kan hjälpa dig. 

3. Myskväll med filmer! Chatta med kompisar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0