Comeback




Vaknat upp idag vid liv! Städade hela huset medan mina föräldrar är sjuka.. Shit men de blir frisk snart! Solen skiner, men det blåser shit mkt ute.. Usch! Kom hit, sommar! Men det skadar ju inte när våren är här nu, då närmar det ännu sig mer till sommar!

Imrg : fredayy! Äntligen helg ;)

Hängde tavlan igår på väggen.. Så fint! Helt förtjust den, that´s me och det var målad av en döv thailändare!
Grymt sugen på att åka dit igen, och det tänker jag göra! En månad där ungefär, då kan jag spendera mer tid där och får nya upplevser! En av de bästa resor som jag har varit med om. 

Om ni är nyfiken om min resa, då kan ni kolla kategori där finns min berättelse om resan under dec månad :)







Kommentarer
Postat av: sofia

täcker den spy-fläcken? ;)

2011-03-29 @ 13:11:09
URL: http://badlands.devote.se
Postat av: Emelie Bronner

Sofia : haha! det har torkat ut, så syns det inget på väggen länge! tur ;)

2011-03-29 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0