BÄTTRINGSVÄGEN

Har legat hemma i 4 dagar nu, är äntligen på bättringsvägen!

Kollade på en massa filmer, åt godis och så.. Oops ;) Två dagar kvar tills fotbollträning! Då ska jag köra hårt och förbränna allt som jag åt en massa gott under här veckan;) Åkte in till vällingby centrum kortis idag och shoppade lite inför fredag! En av mina närmaste vänner fyller 20 år nu på fredag!

Det blir hollywoodtema! Skoj! Precis i min stil, då har jag letat i garderoben och bestämde en outfit.. Spännande!
Ska likna en kändis också, vem?! Ni får se sen.

Varje ålder har sina glädjeämnen





Jeansbyxa + svart korttröja - HM
Svart t-shirt - Monki
Gratis revyntidning!


Då blir det fullt ös igen i Örebro, ska hälsa på mina vänner också och festar loss även på lördag också! Robin kommer på söndag då ska det bli myskväll med gänget innan jag åker hem igen på måndag.
Yeaah yeaah.

 

Roligaste nya personen du lärt känna 2010?

Svar: EMELIE BRONNER!! Hon är helt enkelt en sådan skön & rolig person med hennes speciella min! Hon är cool som inte bryr sig ett skit om vad andra tycker om andra :) / Frida Carlsson

Nice att höra! ;) So right.
xxx



Kommentarer
Postat av: frida

haha men vad sött :p

2011-03-15 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0