THE WEEKEND

Det var trevlig stämming hos johans inflyttningsfest, han fick tavlan av oss som han önskade sig! Rätt ball tavla.

Torsdag : Gjorde hårförlängning för 4100 kr, ganska billigt! Det var absolut värt. Tack för tips!
Gjorde 130 slingor med 4 bruna nyanser. Nöjd!
Om ni undrar vart jag gjorde det, då ska ni kolla här länken : www.nailfashion.dinstudio.se

Från början var jag helt nervös, men det blev en del diskussion med tjejen som jobbar där.
Hon var rätt duktig! Mitt hår var klar efter bara 2 timmar. Frida och johan var på platsen och kollade på mig :)

Fredag : Johans inflyttningfest, limousin t strömpis, strömpis och efterfest.
Sick kväll!




Mina nya favoriter




Kommentarer
Postat av: jess

haha jag har en likadan tavla som johan fick ;)



köpte den pga SILENCE ;P

2011-01-27 @ 17:55:20
URL: http://jessistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0