TOMORROW

Hoppas att det blir lika fint väder imorgon! Ska ta en lång dusch imorgon, sen blir det eftermiddag fika med storebror! Sen ska vi hitta på något, kanske stan eller träna.. Syskon-time! Det var verkligen längesedan, då behöver vi umgås för oss själva utan föräldrar.

Hej Park Konditori!;) hahaha

Han ska iväg till Åre snart! Gissa att jag blir avis ;)
Han är skicklig fotograf också! Tur att jag har honom, då kan jag fråga om han vill ta bilder på mig senare i vår!;) Vore roligt. Sen ska jag berätta nya saker för er som gäller i helgen! Spännande.


Är grymt på shoppning! Har ej shoppat på jävligt länge, då är det dags att hitta fynd eller något som jag blir blixtkär i! Men det är proppfullt i garderober med en massa saker från Thailand.
Hmm.. Jo! Skor!








Kommentarer
Postat av: frida

hur många par skor haru köpt thailand? :D

2011-02-09 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0