TODAY

Vaknade någon timme sedan, sent! Men man blir helt slut efter två intensiva veckor med olika saker! Men hade rätt roligt iaf, då ska jag ej klaga. Det var utgång i lördags också med min sötnos brunettie! Stannade hos min storebrors födelsedagsfest fram tills halv tolv, sen drog vi taxi t stureplan.. haha! Helt knas kväll.
Då är min storebror numera 28 år! Ofattbart.

Det blev dans inne på Laroy, sen drog vi t Spy bar.. Blev bjuden på en massa drink! Gött gött. 
 Var bakis igår kväll, men värt! Livet är fest! ;)



 

vimmelbild / Laroy


Ikväll ska jag och morföräldrar & farföräldrar fira för min storebror!

Tmw:
Hundvakt
Onsdag : Hundvakt
Torsdag : Fotbollträning
Fredag : Matty, robin, johan och frida kommer hit! Yeaah.



Kommentarer
Postat av: Askungen

Vi får väl gå ut ihop någongång och mingla lite!

2011-03-12 @ 06:33:56
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0