TIIIIIRREEEEEEDDD!

Somnade kl tre inatt, och vaknade kl åtta! Gissa hur jag mår? Helt sönder. Var hos ögonläkare, sen vaccination och åt lunch med morsan i stan! Är inte direkt morgonmänniska, då tar jag tupplur nu innan zumba + fotboll träning ikv! Yeaah, taagga tagga!

Det var jättemysigt igår hos min storebror, vi pratade om allting möjligt och kollade på bilder från Thailand + Australien som han var där med två polarna i 18 veckor!
Underbart. Längtar tillbaka t thailand! Vaknade tidigt varje morgon, typ vid kl sju! Normalt? Not. ;) Blev så pigg av solen, måste vara i utomlands snart.. Det är helt annan känsla när man är i utomlands.

Har också ansökt t nordjobb, då får jag hoppas att jag kan jobba i Danmark eller Norge i ungefär halvår! Cash cash 


                                               knas me igår ;)






Kommentarer
Postat av: Robin

Vacker du är! ;p Idag ska jag också gå till träningen, taggad ;)

2011-02-11 @ 13:31:45
URL: http://robinofsuomi.blogg.se/
Postat av: Askungen

Kvalitetstid med syskon: ibland viktigt!



Ja, men Norge har fått lite dåliga rykten nu för sina svenska anställda som sliter ut hårt där, har följt deras dokumentär ifrån där, dom gör skitjobb och får inte mycket bra pengar, för dyra boende och rum. Hemskt. Men vi borde vara stolta över dom att Norge älskar svenska arbetare: dom är trevligaste!

2011-03-12 @ 06:37:15
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0