NYDUSCHAD!

                                   

                                                   Nydushad! Ren & fräsch ;) härligt! 

Hem från fotbollträningen, helt intensivt.. Gjorde några mål, och tacklade ner sofia! ;)
Två veckor kvar tills SM fotboll i stockholm! Spännande. Då ska vi spela mot 2 damlag, IK SURD och IK VIRTUS.
Var hos sofia snabbis också, älskar verkligen hennes lya! Helt perfekt. Sen hämtade min mamma mig.. Skönt ;)

Blev små skadad i vänstra ben också, men värmedyna räddade hårt! ;) Tack vare min bästa mamma som är sjuksköterska som kan ta hand om mig eller ge tips..  Bra va?! Yeah! Spännande nyhet till er snart! Äventyr börjar snart.

Och IMRG?! Hälften av gänget kommer imorgon till sthlm! Ser fram emot att få träffa dem efter ett bra tag då ska vi umgås allihopa och spela bowla, äta middag ev utgång! Yeaah yeaah.

Måste visa dem Berns, som jag blev bjuden på middag i allas hjärtans dag av en kille.. Nice!








Kommentarer
Postat av: Askungen

Hur gick det med utbjudna middag på Berns? Men vi måste ta ett käk på Cafe Opera, gillar äta där inne!

2011-03-12 @ 06:35:51
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0