FULLT UPP!




Ofan.. Haft full upp med massor saker! :) Men hade jätteroligt med johan och robin som sov över hos mig för två veckor sedan, vi åt sushi och festade loss! Helt skön helg. De är absolut mina favoriter - killar! ;) Kan prata om allting med dem, är så glad att vi fann varandra och tillsammans blir vi rätt knasiga som man kan säga.

Var på min storebrors födelsedagsfest i lördags, en massa mat och kräftor var på platsen!
haha, skoj att få träffa hans polare igen efter ett tag. Kom dit med min sötnos brunettie, en av mina närmaste vänner. Åkte också slalom med henne ungefär en vecka sedan.. Ofan, härligt säger jag bara! Fart och lite hopp, men vill öva på hopp mer!
Ser alla killar som hoppar högt, det ser helt lätt ut men egentligen inte.. Men tänker ej ge upp, ska träna på hopp! Får väl boka en kurs framöver, man lever bara en gång då ska man passa på! Lite farligt. ;)






                                                     Me i flottsbro, solnedgång vid backen.. Vackert!






Kommentarer
Postat av: Robin

Det var riktigt mysigt och kul vara i stockholm med dig! :D ily

2011-02-28 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0