Comeback!


Nu är jag här igen! Äntligen.. :D Dags att leva upp min blogg, det har hänt massor när jag skrev sist.. Tävlade i USA, var i Miami o spenderade hela sommar på olika platser. Helt minnesvärd sommar!
Kom på sjätte plats inom catwalk i Miss Deaf International tävling, det var helt press vecka.. Tränade minst 8 timmar varje dag, blev frågad nyss om jag vill tävla i Miss World tävling.. Jag funderade på det men jag vill vänta med det.. Om några år.

Var också i Örebro för två veckor sedan, VM - fotboll för döva men Sverige hamnade på tioende plats.. Synd, men det var bra spelat av dem. Festat en massa, träffat en massa olika personer, miss it! <3 Återhämtade mig under här veckan.. haha! Det förklarar saken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0