Vårkänslor

Gick ut igår och idag med hunden! Det är så härligt att gå runt i råsundasjön och får vårkänslor, det finns svan och fåglar överallt.. Piper blir ibland tokig! Hon är så livfull, vi klickar direkt med varandra.

Det blev helt spontant under helgen, var sugen på att festa med gänget i fredags då bestämde jag mig sista minut att åka till Örebro vid kl åtta på kvällen! Helt galet, that´s me! haha.
Tillbringade 1 timme med dem, sen blev det utgång på strömpis! Fick träffa många som jag kände förut under mitt gymnasiums tid.. Vilken kväll säger jag bara, och vet ni vad? Hamnade på efterfest med två killar som var från ÖSK! Knas.

Sömnbrist, åkte tidigt till Stockholm och var på en polares inflyttningsfest med tina högberg som sov över hos mig i lördags! Efter festen drog vi vidare till Spy bar.. Helt galen kväll! Awsome! Låg helt död i söndags soffan, och vad? Min storebror och hans tjej var på besök.. puh! Men det gick bra, tur.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0