SKITDAG

Det var helt skitdag igår.. Bråkade med tågpersonaler igår på tåget, bara för att AF gav mig fel kod till biljetten. Bra gjort av AF? Not! Sen blev det lite problem med mötet i Uppsala, de var så sega men sen blev det bättre.
Vi fick hela vägen som blev klart! Äntligen. Fick veta att jag måste jobba i 2 år innan utbildning på YH - utbildning.. Ahh, har redan letat en del men det är svårt. Men får väl fortsätta leta efter jobb, hoppas jag hittar nåt!

Men är numera hundvakt, då får jag fortsätta med det tills jag hittar nåt :) Man ska ej ge upp, det vet ni redan. Har en del planer i framtiden, hoppas att det ska slå stort!

Tröstshoppade igår på New Yorker, fick med 3 st jättefina plagg hem! Nöjd här. Ska visa för er senare, det blir helt grymt på sommar.




Kommentarer
Postat av: Robin

finns newyorker i sthlm, rå visste inte. visar mig senare! ;)

2011-04-06 @ 13:59:36
URL: http://robinofsuomi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0