Här igen!

Helt galen vecka med Robin, vi gjorde en massa! Fikat, återkomma fikat med Isa, shoppat, gjorde olika ärenden, myskväll, filmkväll, cityrunda och tågsällskap till Örebro.. Det var roligt att ha honom här, vi är lika livfulla människor på jorden som tycker om att titta runt och är höga på livet.

Firade min själtvilling JR i lördags, lyckad fest! Men det hände en lustig sak.. vill ni veta? Haha, matty lade ner hennes kjol i min påse eftersom hon bytte om. Då fanns det JR´s presenter i påsen, vi tänkte inte på det då gav jag honom. Han tog upp kjolen och det kom som en chock?!

Då stoppade jag och sade att det finns presenter! Det är inte din. Puh! Haha ;)
Sen drog vi till Strömpis, helt högt tempo där! Yeaah yeahh. Det blev också utgång på lördag i Frimis, fick champagne överallt på mig.. haha knas, det blev också två efterfest under helgen.. Sick!


Tack för helgen, allihopa! Ses igen i maj, örebro! ;)



Kommentarer
Postat av: Robin

<33

2011-04-06 @ 13:58:33
URL: http://robinofsuomi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0