WOW!

Helt wow säger jag bara..

En skit härlig helg, precis vad jag behövde! Känner mig rätt pigg och utvilad.
Ska berätta mer om selma city spa imorgon!

Ett måste för mig att åka dit igen på sommar, då kan man sola där hela dagen och det finns också uteplats som alla kan sitta där och dricker. Perfekt ställe där för sommar! Bilderna kommer..
En massa chat med mina vänner och andra blev det ikv också! Toppen helg.
Ska dela ut reklam imorgon, urk! Men vet ni vad?


Jag och min mamma beställde hamburgare, jag var så hungrig då kom killen som är invandrare och log brett mot mig.. Han flörtade som fan, och ville lära känna mig. Då sade min mamma direkt att jag har pojkvän då respekterade han och sade att jag var snygg, urk! Känner mig nästan alltid äcklad av invandrarna.. De fjäskar alltid, och dreglar bara just för blondiner. Lustigt.

Har ni hört en historia också?! Jag och min fd klass var på resan till Turkiet, då en man kom fram och fråga om jag kunde bli hans älskarinna för 100 kameler?! Helt sjukt säger jag bara.

Ja, det var något som ni fick höra en historia av många historier! ;)




                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll dig borta från parasiter och kamelryttare.

2010-10-18 @ 13:25:42
Postat av: matty

hahahha, stackars dig som får en massa hingstar i hack häl efter dig. forsätt med bloggen (y) alltid roligt att läsa <3

2010-10-18 @ 14:20:38
URL: http://matty.blogg.se/
Postat av: rebbe

HAHAH jaa har hört om de 100 kameler ASG!:D det e så sjukt.. jaa, samma sak för mig.. fyfan jobbigt.. dom tror att de kan få vad de vill. urkkkk.. :D



längtar efter få se bildern.. måste dit på vinter. så värre fett än sommar. pga vinter e ju kallt så desto mer skönare att bada i poolen som är varmast ;) hi hi

2010-10-18 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0