White weekend

En intensiv dag för min del! Delade ut reklam i nästan hela Bromma område, tog ungefär 2,5 timmar! Är helt slut, men stolt över mig själv. Halva paket kvarstår och sen är det klart. Sen ska jag vara en hundvakt och jobba samtidigt med reklam då och då. Cash cash.
Det blev också en vit helg för min del, då är jag ännu mer taggad inför nästa helg! Kollade nyss på pretty woman, så bra film...

Det kan hända i verklighet, vi kan vara tacksamma att vi har den möjligheten till det. Men pengar är en makt, den styr överallt i vår värld och dröm. 


 

5 av 5!


Kommentarer
Postat av: sofia

Duktigt :) När ses vi?

2010-10-17 @ 21:38:45
URL: http://badlands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0