Vet ni vad?! ;)

Fick flera erbjudande nu om jobbet! 


 

presenter från min 22årsdag, helt supernöjd ;) Har fortfarande en presenkort till Homerun! Tröjan som kissie har, men den passar nog bättre på mig ;) Kissie är en riktig asful docka! Min åsikt.

Cyklade också idag till restaurangen nära mitt hem, blev bjuden på scampi wok med ris idag av chefen ;) Supergott! Men sjukt att han jobbar hela tiden, han har ej haft semester i 2 år?! Helt sjukt säger jag bara.. En riktig arbetsnarkoman.

Men tillbaka till ämnet, har också ansökt till flera utbildningar.. Företagssäljare, projektledare och skidlärare i St anton!
Då får man bara hålla tummarna för det, får extra cash igen för att köpa en kamera.. Tappade faktiskt för tredje gång, suck.. :P



Ikv: poff t slussen och kollar på en polares mma träning! Omg, exiciting.. ;)


Kommentarer
Postat av: matty

vet du, syster min har inte haft semester på 6 år, jobbar 12 timmar varje dag. så gubben har det inte så svårt ;) pussiluss!

2010-10-12 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0