Vardagar i kära kronastaden!

Mitt gäng kom i fredags och firade för mig! ;) Jag och morsan hämtade upp dem, sen började de ge mig presenter.. Är jättenöjd! Sen firade vi med rosevin och socialt umgänge..
Helt fantatisk kväll! ;) Sen slutade det på Laroy sen helt galen efterfest hos en kille som bodde vasastan tror jag..

Lördag : Ambassadeur + Spy bar! ;) Livet är en fest! Men man ska vara försiktig ibland, min kamera blev spårtlöst försvunnen.. Tjuvar har ingen hjärna som har ingen samvete för mänsklighets värde.

22 okt - here come I to byhålan Örebro!

Världen kan vara grym ibland.

Men aja, vad kan man göra åt det? Man ska ej må dåligt bara för det, utan avara sig själv och jag tycker att det var ej schysst av henne som sade det.



<3 er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0