Vardagar i kära kronastaden!

En händelserik helg!
miss u, min fru <3



Jobbsökandet rullar på, då njuter jag av livet här i kronastaden men saknar mina älsklingar i örebro! ;) Myslördag with mina päronen, Liljevalchs, NK och sen avslutades det med en supermysig restaurang vid Alviks strand! Sen blev det lite pubrunda..



Kvarnen, 54an och sen spy bar!



Tränade fotboll i fredags, visste ej att jag har kasst kondition men har fått komplimanger ang när jag spelade fotboll, lite stolt här.. Man får skryta ibland ;) hahaaa! Har fått äntligen motiv till fotboll, har ridit faktiskt i 12 år...

Som ni har hört om överfallet i örebro, då säger jag tur att jag bor ej där men det gäller överallt men det var värst i Örebro! Jag hoppas verkligen att det är han, som polisen grep honom misstänkt för våldtäkt.
Här i stockholm får man också se upp, men har hört att man får gratis pepparspray hos polisen! Dit ska jag.. Har bara en gångs larm, för säkerhetskull.


Mer uppdatering om imorgon! LIte nytt för mig på vardagar som sker imrg! ;)
Spännande yeaah yeaah

goood niight


Kommentarer
Postat av: matty

loves u <3

2010-10-12 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0