HERREGUD

Helt galet, hon skyllde på en viss orsak hon styr över oss och det skrattar vi åt. Det är inte alls sant! Vi älskar varandra, gänget så är vi med varandra nästan jämt och vissa gillar ej henne så blir det svårt för henne att umgås med J. Hon behöver inte alls överdriva och går för långt. 

Tjejen får skylla sig själv att hon var otrogen, då blir hon stämplad för evigt och det kan vi ej hjälpa åt. Tjejen som skulle fira med oss, fick ej komma pga jag och matty som bestämmer och har ni hört ngt om deal? Just det. Alla har olika åsikter, så är det.

F har ej tvingat oss att sluta umgås med dem, utan vi valde det själva och vi bestämmer själva men får se hur det blir. Vi vet ju aldrig vad som händer, eller vad är sanningen. Det skulle bli aldrig som förr. Hon har ej bett oss att hata dem, det blev så här bara pga olika skäl.

Det skulle aldrig fungera ändå om jag och J är vänner med dem, pga de blir stämplad ändå då får de skylla sig själva. Helt slöseri med tid.

Fyfan säger jag bara, men nu bryr jag ej om det länge mer och alla har ju egen väg då får vi välja själva att gå där vägen. Jag mår så bra nu, då bestämmer jag själv och jag bryr om de riktiga vänner och de som jag tycker om. Sjukt.. Drama helatiden, men snart försvinner jag och J för att avslappna och vila. Det behöver vi, efter en massa bråk och drama.

Nu ska jag leva livet igen, i krona staden och träffar en del här som jag har ej träffats på länge!


Kommentarer
Postat av: Askungen

Ja: gör er av med energitjuvar vilka det än är!

2010-10-26 @ 23:24:18
URL: http://www.askungan.com
Postat av: frida

ja.. förstår mig inte på dem, är ju helt oskyldig :( suck.

2010-10-26 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0