Helt slut!



Till mig själv, är helt slut! Krattade en massa löv i trädgården, det var så jobbigt men det är vackert med höst då ska man ej klaga. Sen blev det sushi dinner med min mamma, så gott!
Tack vare en polare som fick mig att testade sushi för tre år sedan, spydde nästan av det förut!
Men nu älskar jag det!

Efter middagen delade jag faktiskt 100 st reklamblad  från restaurangen jag jobbar för.. Urk! Men det bara att bita ihop, jobba för att sen cash cash! Ska vara hundvakt, extra poäng till mig!

Ska träffa en 5 månaders gammal engelsk bulldog imorgon, ska bli spännande!
Sen ska jag vakta ungefär 2-3 hundar under veckan, ibland på helgerna.


Godnattiiii




Kommentarer
Postat av: Namn

Bra, då uppskattar du värdet av pengarna.

2010-10-15 @ 13:08:47
Postat av: rebbe

samma sak för mig när det gäller med sushi haha idag älskar man den :d lustigt. haha älskar miso soppa... åhhhhh om du har smakat den hm? :d

2010-10-16 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0