UTVILAD

Det var helt galen helg som jag precis förväntade mig.
Åkte faktiskt till örebro och festade rejält, in viprummet på Frimis och efterfest hos en annan polare.. Att festa i örebro är inte alls dumt.
På lördag eftermiddag vaknade jag sent, sen matty bestämde sig í sista minut att följa med mig till kronstaden! Vi gick till dövas hus, och träffade en massa folk som jag ej har träffat på jättelänge.. Skoj som fan!

Matty hade också kul, vi festade också inne på mcklubb! helt annorlunda kväll för vårt del, inga stureplan-killar haha men det var skoj kväll också. Vi festade också fram tills kl tolv på morgon! helt sjukt.

Självklart blev jag rätt sliten efteråt ;) Men nu har jag sovit i 12 timmar, utvilad och fixade en del ärenden nyss. Yeaah! Är happy nu  NI ska få veta en sak imorgon!







Kommentarer
Postat av: frida

partydrottning ;)

2010-11-02 @ 01:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0