Lill-lördag today!

                                   
                                                                   


               

Jag blev erbjuden vip idag av Cafe opera fast jag har bara varit där en gång då jag var 19 år.
Det var en oförglömlig kväll med några tjejer.

Nu har ja bestämt mig för att jag ska ha vit helg till den 4 dec för då ska ja på min killkompis fest fördelen med att ha vit helg är att man kan spara pengar och ta de lugnt. Jag ska hitta på andra saker som är roliga! ;)

Ska kanske gå på Stockholmsmässan på lördag och sen söndag/ 1:a advent då ska ja på bio med hela familjen!
Det blir nog Harry potter!


Kommentarer
Postat av: fanny

fick också smset av dem. tror att alla som nåt sätt har varit där får sms :)

2010-11-24 @ 16:14:45
URL: http://themapofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0