HEMMA!

Äntligen hemma, var hos en polare igår med två polarna till ;) Vi kollade på filmer och snackade en massa.. Började också på Iris hadar i måndags, det gick helt okej och vi får mer erfarenheter senare..

Trivs där iallafall. Gjorde också intressetest, fick resultatet och det blev köpa, sälja och marknadsföra.. Något för mig som jag kan tänka jobba med i framtiden!
Det är just jag!  Men man kan ej få vad som man vill, men jag har ett mål med min storebror som en del vet redan då får se hur det blir. Man ska ta risk, man lever bara en gång.

En film som ni måste se! 


                                                                 
                                                       


                                                                          Letters to juliet, 5 av 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0