1:a advent

I söndags snöade det fullt, och jag hade en lång sovmorgon! Speciellt nu när jag inte är direkt en morgonmänniska, då är helger alltid bäst för mig eftersom jag får då långa sovmorgon.

Firade 1 advent med mina föräldrar. Vi åt i Kungshallen, där är ett bra och billigt ställe med flera utbud att välja på därför har Kungshallen blivit ett populärt ställe att välja äta lunch eller middag.

Sedan ville vi ta en resa med Harry Potter på ett biobesök, blev det ett biobesök efteråt vi var i Kungshallen. Filmen var bra, och jag längtar redan till den andra delen av filmen. Jag önskar att jag fick äga en drake, som kunde ta med mig ut överallt runt om världen. Känslan av frihet skulle ha varit häftig. Haha,.. bara lite fantasi här.


Det har blivit kallare och kallare ute, och kylan är så värst på morgnar. Men mindre än om 2 veckor gäller resan till Thailand, betyder att jag får sol och värme.

Jag är fan tacksam att jag ska åka dit, annars skulle jag ha gått och blivit en klagomur, och bara gnälla efter vädrets hat. Jag vet att det handlar om att ha rätta och varma kläder på sig, men det hjälper inte.




Nu har jag kört på utgång - makeup för vinter, rätt ballt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0