-

               

Mys söndag igår!

Till er som undrar vad jag har vaccinerat mig? Har vaccinerat mig mot Twinrix och TBE, 29 dagar kvar till thailand! Det är viktigt att vaccinera sig, ni ser också på reklam att man kan bli smittad..
Fick rabatt också, helt gött.

Så tänker jag ej ta risk, och biverkningar var stora! Hade skit ont i fredags, kunde ej nästan lyfta armarna.. sjukt, men ska vaccinera mig igen i 10 dec innan resan. Spännande!

 

Har fixat en massa idag också, skönt att det blir överstökat nu! Nya saker att se fram emot.



                                                                               

Kommentarer
Postat av: sofia

fin bild på dig!

2010-11-24 @ 18:39:43
URL: http://badlands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0